
|
1 - اجرای قوانین و آئین نامه های استخدامی اعضاء هیأت علمی و کارکنان آموزشی و پیش بینی کادر علمی ، اداری ، فنی و درمانی مورد نیاز دانشگاه |
2 - اداره امور استخدامی طبق مقررات و آئینامه های مربوط و مشارکت در تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی دانشگاه |
3 - تهیه و ارائه برنامه های رفاهی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن |
4 - ارائه نظرات اصلاحی در زمینه امور اداری دانشگاه بمنظور پیشبرد هدفهای جاری دانشگاه در امور اداری |
5 - رعایت حقوق قانونی کارکنان دانشگاه و جلوگیری از تضییع حق آنان |
6 - تهیه و پیشنهاد سیستم تشویق و تنبیه کارکنان بمنظور عدالت اداری |
7 - انجام مراحل استخدام ، ترفیع ، مرخصی و برکناری اعضاء هیأت علمی براساس مقررات و آئینامه های مربوطه |
8 - انجام مراحل استخدام ، ترفیع ، مرخصی وتهیه احکام ترفیع و ارتقاء اعضاء هیئت علمی |
9 - نگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیئت علمی و پرونده های استخدامی آنان |
10 - اجرای مصوبات انضباطی اعضاء هیئت علمی و اجرای خط مشی هائی که در این رابطه از طرف مقامات ذیصلاح گردیده است |
11 - پیش بینی و اظهار نظر در نیازهای پرسنلی واحدهای دانشگاه با همکاری دفتر بودجه و تشکیلات |
12 - انجام مراحل استخدام ، ترفیع ، مرخصی و برکناری کارکنان براساس مقررات و آئین نامه های مربوط |
13 - اجرای مصوبات انضباطی کارکنان و رسیدگی به اجرای خط مشی هائی که در آن رابطه ابلاغ گردیده است |
14 - تهیه و تنظیم شرح شغل کارکنان غیر آموزشی همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پستهای سازمانی و یا طرق دیگر |
15 - تخصیص پستهای ثابت سازمانی به طبقات شغلی رسته های مختلف طرح طبقه بندی مشاغل |
16 - فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیئت علمی دانشگاههای محدوده مقررات و با در نظر گرفتن امکانات و شرایط فنی و مالی دانشگاه |
17 - انجام امور مربوط به بیمه و بهداشت و درمان کارکنان دانشگاه |
18 - پرداخت کمکهای غیر نقدی کارکنان با همکاری واحدهای مربوطه |
19 - تهیه طرحهای مربوط رفاه عمومی کارکنان از قبیل شرکتهای تعاونی مصرف و مسکن و اعطاء وامهای ضروری و غیره |
20 - انجام امور رفاهی مربوط به میهمانان دانشگاه همکاری در رفع نیازمندیهای آنان |
21 - انجام مراحل بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیئت علمی |
22 - انجام مکاتبات لازم در جهت تامین نیازمندیهای بازنشستگان و مستمری بگیران دانشگاه
|