توديع و معارفه مدير آموزش/دكتر دهقاني:آموزش نقش محوري در توسعه و تحول دانشگاه دارد
مراسم تكريم و معارفه مدير جديد و سابق آموزش دانشگاه با حضور رئيس دانشگاه، معاون آموزشي و جمعي از ساير مسئولين دانشكده ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه، رئيس دانشگاه در اين نشست با تاكيد بر نقش محوري آموزش در مسير توسعه و تحول دانشگاه گفت: رسالت دانشگاه اين است كه به دانشگاه برتر شرق كشور تبديل شود.
دكتر محمد دهقاني فيروزآبادي با اظهار اينكه دستيابي به دانشگاه برتر شرق كشور شدني است اضافه كرد: اين مساله نيازمند نيازمند تلاش همه دست‌اندركاران براي تحقق جايگاه واقعي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند در كشور است.
وي با ابراز خرسندي از توفيقات حوزه آموزش، خواستار تداوم تلاش ها در اين حوزه شد و در ادامه بر لزوم استقلال كامل دانشكده‌ها و گروه‌هاي آموزشي تأكيد كرد.
معاون آموزشي دانشگاه نيز ضمن تشريح سياست‌هاي حوزه آموزش، از زحمات و خدمات 5 ساله دكتر حسيني در دوران تصدي مسئوليت حوزه مديريت آموزش دانشگاه تشكر كرد و گفت:هدف از تغيير در حوزه مديريت آموزش دانشگاه تلاش در جهت تخصص گرايي با بهره مندي از حضور دكتر حسيني دانش‌آموخته دكتراي سلامت در بلايا و فوريت‌ها در حوزه فوريت‌هاي پزشكي استان و همچنين دكتر رئيسون، دانش‌آموخته دكتراي مديريت آموزش عالي در حوزه مديريت آموزش دانشگاه بوده است.
دكتر فرشيد عابدي اظهار داشت كه با تغييرات صورت گرفته توسعه ساختاري و علمي را در حوزه هاي مركز حوادث و فوريت هاي پزشكي و آموزش دانشگاه را مي توان پيش‌بيني كرد.
 
دكتر سيد محمد رضا حسيني سرپرست مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان نيز به ارائه گزارشي از فعاليت هاي حوزه آموزش دانشگاه پرداخت و توسعه سامانه‌هاي الكترونيك آموزش، بهبود فرايندهاي آموزشي، توسعه ساختاري حوزه مديريت آموزش با ايجاد اداره دانش‌آموختگان و اداره آموزش، راه‌اندازي سايت خدمات آموزشي دانشگاه و گسترش آزمون‌هاي سراسري ازجمله آزمون دستياري، صلاحيت باليني و MHLE را مهمترين دستاوردهاي حوزه آموزش دانشگاه عنوان كرد.
 
مدير امور آموزشي دانشگاه نيز در اين مراسم آموزش را قلب دانشگاه عنوان نموده و گفت: همه فعاليت‌هاي دانشگاه در جهت رسيدن به اهداف آموزش و كيفيت آموزش است و توسعه دانشگاه با توسعه آموزش امكان پذير است
دكتر محمدرضا رئيسون با تاكيد براينكه اگر باور ما بر اين هست كه آموزش محور توسعه دانشگاه است پس بايد با برنامه‌ريزي آموزشي نظام‌مند و هدف‌دار بستر توسعه دانشگاه را فراهم كنيم افزود: با توجه به تحولات بين‌المللي و اشباع  بسياري از رشته‌ها، براي بقا و دوام دانشگاه، حركت به سمت بين‌المللي شدن و جذب دانشجوي خارجي ضرورت داشته و بايد بسترها و زيرساخت‌هاي آن بر اساس مدل خدمات آموزشي سروكوال (در ابعاد پنج‌گانه عوامل محسوس، قابليت اطمينان، پاسخگويي، تضمين و همدلي) فراهم گردد كه ازجمله مهم‌ترين آن شخصي‌سازي خدمات آموزشي موردنياز مشتريان مي‌باشد".
وي همچنين برنامه كاري خود در مديريت آموزش را استقلال كامل آموزشي دانشكده‌ها، نهادينه شدن كليه فرايندهاي آموزشي در بستر الكترونيك، دادن بازخورد آموزشي به روساي دانشكده‌ها در خصوص كميت و كيفيت خدمات آموزشي و برگزاري منظم جلسات شوراي آموزش به‌ منظورهم‌فكري و ارتقاء كيفيت خدمات آموزشي عنوان نمود.
پايان بخش اين جلسه قدرداني از زحمات دكتر حسيني با اهداي لوح سپاس از سوي رئيس دانشگاه بود و غلامحسين شيرواني رئيس اداره آموزش دانش‌آموختگان و نرگس سورگي رئيس اداره آموزش دانشگاه نيز به نمايندگي از پرسنل حوزه، با اهداي هدايايي از تلاش‌هاي دكتر حسيني در حوزه مديريت آموزش تشكر نموده و براي وي آرزوي توفيق و بهروزي در ساير مسئوليت‌ها نمودند.
منبع:
وبدا-روابط عمومي دانشگاه
تعداد بازدید:
988
تاریخ:
1398/03/19
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal